Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 10 decembrie 2013

Ce produse am mai terminat

A sosit din nou timpul sa va arat ce produse am mai dat gata. Ca de obicei mie mi se termina toate in acelasi timp si raman cu baia aproape goala. Iata goliciunile din ultima perioada:





- de la stanga la dreapta gelul de dus Dove a fost preferatul meu si sigur il voi recumpara in viitor;
- gelurile de dus Kaufland nu au fost rele ci din contra, chiar calitative la pretul care il au;
- gelul de dus cu mango Balea mi-a incantat simturile, mi-ar placea sa incerc si alte arome;





- samponul head & shoulders fara vreo mare prezentare, inca un tub terminat, mereu se va gasi in baia mea;
- masca Floramin a fost foarte buna si chiar imi doresc sa o am si in varianta mare;
- samponul Shauma l-am primit, m-a surprins in mod placut;

 
 
 


 
- samponul CLEAR il aveam de ceva timp prin baie si am zis sa termin cu el, mi se pare asemanator cu head&shoulders;
- balsamul de par Floramin a fost bun insa mai mult mi-a placut masca, puteti citi parerea mea despre ambele produse pe blog;
 
 
 


 
 
- laptele de corp Anian l-am consumat destul de repede pentru ca mi-a placut foarte mult, gasiti recenzia lui pe blog;
- crema de fata Elmiplant este nemaipomenita in timpul verii insa in sezonul rece nu mai face fata;

 
 
 


 
- deodorantul Balea nu a fost tocmai preferatul meu insa cred ca as fi dispusa sa incerc si alte variante tot de la Balea;
- gelul intim Catherine de la Kaufland a fost bunicel mai ales ca are o cantitate destul de generoasa;



 
- crema Bioderma este deja al treilea tubulet terminat si stiti cat de mult imi place, iar demachiantul Farmec chiar isi face treaba foarte bine, ambele produse au recenzii pe blog.
 
 
Voi cum stati cu golirea produselor? 


 

3 comentarii:

  1. :-)) Sa stii ca si eu am observat chestia asta. Nu se termina produsele asa pe rand :-)) Numa ma trezesc intr-o zi plina de crize de nervi, ca mi s-a terminat samponu, balsamu, fondu de ten, crema de corp :-)) Cred ca e un blestem asupra femeilor asta...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) acelasi lucru s in cazul meu in ceea ce priveste samponul de la head&shoulders! Cu toate ca mereu esueaza :-j

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti recomand si gelul intim Cien de la Lidl. Are cam 500ml, si costa undeva pe la 5-6 lei. Eu il am deja de cateva luni, si inca mai e ceva din el, cred ca mai rezista 1-2luni. Bine ca se termina, mai rau ar fi sa nu se termina, pentru ca asta inseamna ca nu le folosim, deci am aruncat practic banii degeaba!
    http://paginidezisinoapte.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere