Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 2 iunie 2011

Favoritele lunii mai



In sfarsit revin cu o postare dupa atata timp.. Nu am avut nici timp, nici starea necesara pentru a mai posta ceva in afara de givewayuri.. In fine, ele sunt produsele care le-am folosit cel mai mult luna care tocmai a trecut.. so...

- lapte pentru fata cu galbenele de la cosmetic plant/ ador mirosul, imi place ca imi lasa pielea fina si hidratanta, dupa neplacerea avuta cu cel cu aloe vera am zis sa mai dau o sansa acestei firme si nu am gresit
- crema antivergeturi ( me & mom) de la cosmetic plant/ e prima crema antivergeturi pe care o ador, rezultate probabil ca  o sa apara dupa 2-3 luni, desi incerc sa o folosesc atat dimineata cat si seara, mai uit sau din lipsa de timp nu o mai aplic
- sampon antimatreata sulf& urzica ( tot cosmetic plant) sau despre cum am scapat de matreata si caderea parului/ la acest sampon urmeaza un review cat de curand pentru ca merita
- crema apidermaliv / blogosfera e plina despre aceasta crema, mie imi place foarte mult... detalii intr-un review mai incolo
- spuma pentru ras balea / am pus ochii pe ea la o scurta plimbare prin dm.. pur si simplu imi place consistentasi culoarea ei,  iar mirosul il ador.. isi face foarte bine treaba
- deodorant garnier mineral INVISICLEAR / imi place mirosul, faptul ca nu pateaza hainele, si cel mai important e castigator in lupa cu transpiratia
- oja flormar supermatte M 113 / e un rosu corai superb, as purtao pe unghii mereu... ador culoarea, mi se pare potrivita pentru noul sezon care tocmai a inceput de ieri: vara.
- dischetele demachiante NIVEA / imi plac cel mai mult din tot ce am testat pana acum

Tragand linie se pare ca firma cosmetic plant este in fruntea produselor preferate... Am un wishlist maricel pe care o sa il transform intr-o comanda pe siteul cosmetic plant.

3 comentarii:

  1. intr-adevar produsele CP sunt fenomenale,detin multe de la ei , dar preferata mea momentan e crema contur ochi cu Q 10 isi face treaba, e naturala si ieftina, ce poti cere mai mult? pe langa aceasta mai am sau am avut samponul cu urzica, a fost salvarea mea la nevoie stiu ce trebuie sa fac ca sa scap de matreata si de iritatii, balsamul cu brusture,miroase a iarba si flori proaspete, lotiune tonica cu macese si cea cu aloe vera, crema hidrantanta Me and Mom,crema cu extract de catina si masline ( si asta primeste nota 10 de la mine ), emulsie SPF 50 si emulsie SPF 20 cu extract de ulei de masline si de morcov....sper ca nu am uitat nimic, oricum suuuuper!

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie imi plac mult de tot.. le-as cumpara pe toate sa le incerc

    RăspundețiȘtergere
  3. am uitat sa mentionez crema de maini cu catina si ulei de masline, e buna,doar ca formeaza pelicula aia de grasime care vara nu e ok:) plus demachiantul cu extract de macese care imi irita putin ochii ( eu nu folosesc fdt sau blush decat extrem de rar asa ca demachiantul il folosesc pt ochi) asa ca apelez mai degraba la lotiunea tonica cu extract de macese , tine loc de demachiant pt ochi anytime :)).a da am avut recent si crema de zi cu extract de macese dar de prima data cand am folosit-o pielea de pe obraji si din jurul nasului s-a iritat instant, s-a inrosit si am resimtit o senzatie de caldura neplacuta.am mai incercat-o de cateva ori=aceiasi reactie asa ca am dat-o cadou matusii mele.e ciudat cum doua produse din aceiasi gama nu imi sunt potrivite pe cand un altul,adica lotiunea tonica, e una din preferatele mele :X

    RăspundețiȘtergere