Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

sâmbătă, 11 iunie 2011

Awards

 Am primit de la Adriana, careia ii multumesc, 3 minunate premii:

1.
2.


Rules: 
Name your fav colour, song, dessert : rosu,nu am doar unul :p, eclerul facut de mama - de fapt cam tot ce face ea
What is pissing you off ? oamenii parsivi
When u're upset, u...  ma cam razbun pe cine nu trebuie si apoi imi pare rau
Your fav pet:  catelusii
Black or White? black
Your biggest fear is...: sa cad de la inaltime
Your best feature is...: trasaturile fetei
Everyday attitude : whatever
What is perfection ? ceva ce pentru fiecare inseamna altceva
Guilty pleasure :  fast-food 


3.
The rules are:

1. Link back to the person who passed you the award!
2. Share 7 random things about yourself!
3. Award 15 blogs.
4. Drop them a line and tell them about it!




2. 7 lucruri :
- imi place ciocolata cu alune
- imi place sa merg la mare
- imi place apa, m-as balaci toata ziua
- imi place sa dansez
- imi place sa stau la munte cu cortul
- nu imi place aglomeratia, ma irita, imi da o stare de nervozitate
  
3. Bloguri:
ADRIANA
MIU MIU
SWEETCRAZYLOLLIPOP 
BIJUTERII HANDMADE
AURORA
SIMI
RAMONA
DEIA
DIA
ELLA
AMELIA
ANDREEA
ANTONIA
CHOCO
MISS Z

9 comentarii:

  1. Multumesc mult ca te-ai gandit la mine!
    Partea cu picatul de la inaltime o am si eu,si nu e doar teama. De multe ori cand sunt aproape adormita visez ca alunec de undeva si sar din somn, cateodata mi se intampla zilnic. Mama zice ca nu e o ciudatenie ca li se intampla multora la oboseala. :)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci scumpo!:*
    Si eu patesc exact ca Ramona, de obicei ma trezesc dupa ce tresar asa zdravan.:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Emm@, iti multumesc pentru premii.
    Trebuie sa la adun pe toate si sa fac postare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci mult dragutza :)
    Si culoare mea preferata e tot rosu :D

    RăspundețiȘtergere
  5. nu aveti pentru ce fetelor :* mie imi plac blogurile voastre si le urmaresc postare cu postare:X

    RăspundețiȘtergere