Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

vineri, 3 iunie 2011

Campania IWOSTIN SOLECRIN



Hei girls! Astazi am gasit in inbox un email care mi-a inseninat ziua. Cei de la Iwostin m-au invitat in campania de testare a gamei de produse destinate protectiei solare Iwostin Solecrin. Campania se desfasoara in perioada 6-10 iunie. Scopul acestei campanii  este sa ajutam cat mai multi cititori, prieteni, cunoscuti sa constientizeze importanta protectiei solare adecvate. 
Iar acum daca vreti sa imi raspundeti la o intrebare: cat de importanta este protectia solara pentru voi?

7 comentarii:

  1. protesctia solara este foarte extrem de importanta pentru ca efectele pot avea consecinte grave. am trait-o putin pe pielea mea...o sa scriu o data despre asta. te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am suferit de cateva ori din cauza lipsei protectiei solare si a statului indelungat la soare intr-un interval de ore neadecvat

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte importanta! E drept ca abia anul acesta mi-am dat seama de asta, dar eu fara protectie solara nu mai ies din casa :D.

    RăspundețiȘtergere
  4. pt mine protectia solara a devenit importanta in anul 2007 cand in urma unui accident, am suferit arsuri de gradul 2 si 2/3 pe brate:( Dupa vindecarea ranilor,a trebuit sa folosesc creme cu protectie SPF 50+ la indicatia medicului ca sa evit cancerul de piele.Din cauza ranilor, eram mult mai susceptibila sa dezvolt cancer daca nu ma protejam de razele vatamatoare.Asa ca, iarna,vara, cum da soarele putin, cum scot emulsia cu SPF :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Tavia niciodata nu e prea tarziu.. e bine ca ti-ai dat seama si de acun incolo asiguri protectie pielii tale

    RăspundețiȘtergere
  6. Cristina imi pare rau pentru accidentul suferit..e bine ca ai curaj sa vorbesti tuturor despre problema ta

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc Emilia , au trecut destui ani de atunci iar cicatricile aproape ca nu se mai vad sau m-a obsnuit eu cu ele:P oricum asta nu m-a impiedicat sa fac plaja, sa merg la mare dar eu sunt mereu cea responsabila cu protectia solara,spun prietenii mei, pt ca eu am mereu la mine crema cu SPF , una de 50 + si alta de 20, cea de la Cosmetic Plant, sunt mereu pregatita cand mergem in excursii fie la mare la munte sau la tara :))

    RăspundețiȘtergere