Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 13 aprilie 2011

Review servetele demachiante Bioten


     Mi-am achizitionat si eu servetelele demachiante Bioten. Nu stiu cat de vechi sau noi sunt pe piata dar eu de-abia acum am dat cu ochii de ele. Cele pe care le-am luat sunt destinate tenului sensibil si sunt cu miere si galbenele. De mirosit miros frumos, de fapt exact ca restul gamei din care face parte, probabil ca majoritatea ati testat deja demachiantul. Se gaseste in ambele variante, deci si cea pentru ten normal/mixt cu miere si cimbrisor. Sunt la numar 20 de bucati si mi se par suficient de imbibate in lotiune.Curata machiajul destul de bine si cel mai mult imi place ca lasa pielea fina si hidratata. Mie imi plac si le recomand pentru atunci cand sunteti plecate, sunt bune de tinut in geanta, nu se stie niciodata. Eu de obicei cand sunt acasa folosesc demachiantul sau gelul de curatare.

4 comentarii: