Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 7 aprilie 2011

Ale and the make up addicts: primim pachetele.. Multumim Farmec!

Acum 15 minute m-a sunat curierul sa imi spuna ca am un pachet de la Farmec. Poate nu stiati dar fac si eu parte din una dintre cele 15 echipe alese de Farmec si mai exact fac parte din echipa Ale and the make up addicts. Nu mi-a venit sa cred cat de repede am primit coletul. Inca o data echipa Farmec a dat dovada de promptitudine. Mare mi-a fost mirarea cand am deschis pachetul si am vazut:

wow...
                  va spun cu mana pe inima ca nu ma asteptam la atatea mostre... nici nu stiu cate sunt dar oricum destul de multe... de fapt suficiente pentru a imparti cu toti cei cunoscuti.
Pe langa mostre am mai primit 4 stickere Femeie cu farmec la volan si flyere de impartit:

De-abia astept sa le ofer celor din jurul meu oportunitatea de a testa produsele Gerovital Plant cu extract de floare de colt. Bineinteles o sa le ofer si cate un flyer pentru a le face cunoscuta toata gama.
Si nu in cele din urma in pachet au mai fost si produsele pentru mine:

- lapte demachiant vitaminizant
- ser contur ochi si buze
- crema hidratanta

Crema hidratanta si conturul de buze le mai testasem:


deci stiu cat de bune sunt . De-abia astept experienta cu laptele demachiant. Stiu ca promisesem un review atunci si chiar il pregatisem dar acum am zis sa astept sa experimentez intreaga gama.
Multumesc Gerovital Plant! Multumesc Farmec Cluj!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu