Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

sâmbătă, 23 aprilie 2011

Review Gerovital Plant cu extract de floare de colt


       Azi a venit timpul sa fac si eu review acestor 3 produse primite in campania Gerovital. Cum blogosfera e plina de aceste produse eu o sa fac o descriere scurta si la obiect: exclusiv parerea mea. Nu are rost sa o mai lungesc cu lista cu ingrediente si alte lucruri.

Lapte vitaminizant demachiant:
- e cremos
- are miros placut
- curata bine orice urma de machiaj
- lasa pielii un miros placut
- merita cumparat, raport pret/calitate excelent

Ser contur ochi si buze:
- e cremos
- hidrateaza
- personal nu imi place pentru ca atunci cand il aplic simt ca ma arde in zona respectiva
- nu m-am impacat cu el si cred ca e un produs care nu face mare lucru si prin urmare nu prea merita

Crema hidratanta
- nu am prea multe de spus despre ea; tenul meu nu s-a impacat cu aceasta crema deoarece cel putin in cazul meu nu imi hidrateaza deloc tenul deci numele cremei nu coincide cu ceea ce face





Mostrele:
- crema nutritiva : cu ea m-am impacat bine , chiar foarte bine, este hidratanta, are miros placut, confera pielii un aspect frumos; merita incercata
- crema antirid: pe aceasta a folosit-o mama si chiar ii face bine; ceva efecte nu cred dar hidrateaza pielea, confera aspect placut
- crema antiimperfectiuni: folosita de cumnata mea; eu cred ca este cea mai reusita crema din noua gama; efectele se vad din prima aplicare; dar tineti minte: este pentru urmele lasate de acnee nu pentru acnee , sa nu incurcati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu