Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 15 martie 2011

In sfarsit si eu femeie cu Farmec!




In sfarsit am primit si eu plicul de la Farmec plin cu mostre.La mine a venit prin posta si de-aia a durat putin mai mult. Oricum le multumesc mult celor de la Farmec ca sunt niste draguti.
Pachetul contine:
- un flyer de campanie cu noua gama
- un breloc cu fisa
- un sticker (Femeie cu FARMEC la volan)
- 4 mostre crema nutritiva
- 4 mostre crema hidratanta
- 4 mostre ser contur buze si ochi
- 4 mostre crema antiimperfectiuni
- 4 mostre crema antirid
Eu o sa impart aceste mostre cu mama ( cele antirid) si cu cumnata mea (cele antiimperfectiuni) si apoi dupa ce le folosim o sa revin cu parerile :) .
Multumesc mult GEROVITAL Plant!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu