Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

sâmbătă, 19 martie 2011

Ivatherm - prima impresie!


    Trebuia sa va povestesc prima experienta cu produsele ivatherm. Eu mi-am ales lotiune micelara si crema hidratanta cu SPF 20 . Stiu ca lotiunea micelara nu mai are nevoie de nici o prezentare, ca o cunoasteti toate si stiti cat de buna este dar vreau sa va spun ca pentru mine e prima data cand o folosesc si a fost dragoste la prima vedere ca sa zic asa, desi mai exact ar fi dragoste la primul miros si prima aplicare. Pur si simplu m-am indragostit de mirosul acestei lotiuni. Nici o crema de fata si nici o lotiune nu am avut cu un asemea miros imbietor care te duce cu gandul la o campie intinsa cu flori unde se aude sursurul apei. Dupa prima folosire tot ce va pot spune e ca demachiaza foarte bine lasand pielea curata, fina, hidratata si usor parfumata.
    Poate va intrebati de ce am ales aceasta crema de fata??? Pentru mine e foarte important ca fata mea sa fie protejata de razele solare, deci o crema cu spf 20 e pefecta.Dupa prima folosire am observat ca aceasta crema este o minunata baza de machiaj. Acum am realizat cat de mult conteaza pana si crema care o aplici inaintea fondului de ten. Dragele mele va spun ca o crema buna schimba pana si calitatea fondului de ten. Pur si simplu dupa ce am aplicat fondul de ten peste aceasta crema nu mi-a venit sa cred cat de diferit arata fata mea.
      Dupa cele 3 saptamani o sa revin cu un review :). Va poop pe toate si astept sa vad care sunt impresiile voastre despre produsele pe care le-ati ales.

Un comentariu: