Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 14 martie 2011

Gerovital plant tratament. First impression :)


Hello girls! Dupa cum stiti sampoanele si balsamurile mele preferate erau cele de la L'oreal. De cateva zile insa a inceput sa imi cada parul :(. Dar nu asa, cate un fir doua, ci cu suvita. Poate e normal din cauza ca am nascut acum 3 luni insa m-am vazut nevoita sa imi schimb samponul. Dupa ce am inspectat piata m-am oprit la Gerovital Plant tratament, pe care le-am si cumparat ( samponul + tratamentul). Ca o prima impresie dupa prima spalare pot spune ca pielea capului se simte excelent, chiar fresh. Nu pot spune ca parul nu mai imi cade, nici nu are cum dupa o singura spalare, poate dupa 10 spalari. O sa revin cu un review dupa o luna de folosire.

5 comentarii:

  1. ai nascut? :o omg eu credeam ca ai aprox 17 ani :))

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu aveam impresia ca esti mai tanara, si chiar esti! :)) doar ca ai un copil:X sa fie sanatos! cat despre sampon... si eu am pb, imi cade mult par..e nebunie:))

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu la fel credeam ca esti mai micutza ... in fine ... e super cand aratzi mai tanara decat varsta pe care o ai ...

    RăspundețiȘtergere