Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 11 septembrie 2016

Review: Ruj Avon True Color Perfectly Matte



             Buna dragele mele! Dupa mai multe tentative esuate de a reveni pe blog, sper ca de data aceasta sa fie cu noroc si sa ma tin de treaba. Postarea de astazi este dedicata gamei de rujuri True Color Perfectly Matte de la Avon, de care eu sunt mai  mult decat multumita, astfel incat am achizitionat deja 6 nuante de rujuri. Acest produs se poate gasi in brosura Avon la oferta, cu doar 16 lei rujul, pentru o cantitate de 3,6 grame.  Gama contine o colectie de 15 nuante mate ideale pentru orice ocazie.

Descriere:
• formula matasoasa care imbraca perfect buzele
• nu usuca buzele, pastrand pielea hidratata
• ofera culoare intensa cu putere mare de acoperire
Cum actioneaza: ofera culoare cu aspect perfect mat si hidrateaza buzele.

              Asa cum spuneam mai sus, eu detin 6 nuante True Color Perfectly Matte, pe care am incercat sa le surprind cat mai bine in imaginile de mai jos:






Dupa ce am folosit o perioada de cateva luni aceste rujuri, iata impresiile pe care mi le-au lasat:
- inca de la prima utilizare am observat ca sunt pigmentate;
- nu am sesizat vreun miros anume si nu lasa vreun gust amar, cum am patit cu un ruj din alta gama Avon;
- rezista cam 6 ore pe buze, chiar in conditiile in care bei si mananci;
- intr-adevar au tendinta sa usuce putin buzele, asadar trebuie exfoliate si hidratate inainte de aplicarea rujului;
- am observat ca nuantele mai deschise sunt putin mai uscacioase, insa daca hidratam corespunzator buzele nu vor exista probleme.

                        In concluzie, Avon True Color Perfectly Matte a devenit gama mea preferata. Consider ca raportul pret/cantitate/calitate este exceptional si cu siguranta voi recumpara nuantele preferate.

2 comentarii:

  1. Berry Blast il am si eu si e superba nuanta. Din pacate, nu am reusit sa o port anul trecut, poate reusesc toamna asta.

    RăspundețiȘtergere