Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 7 august 2016

Farduri Melkior- parerea mea


                   Buna dragele mele! Dupa o lunga perioada in care nu am mai scris deloc pe blog, m-am hotarat si eu sa revin cu o noua postare. Azi am decis sa va scriu cateva randuri despre fardurile Melkior. Nu este prima data cand folosesc cosmeticele acestei firme, in trecut am utilizat baza pentru fardul de pleoape si tusul cu pensula, produse de care am fost foarte multumita  si pe care cu siguranta le voi recumpara in viitorul apropiat.


                      Pentru ca am observat ca fardurile Melkior sunt foarte apreciate de bloggerite si make-up artisti, am considerat ca trebuie neaparat sa le incerc si eu, mai ales ca pe site-ul lor am gasit oferta cu transport gratuit. Pretul unei pastile mi se pare destul de accesibil - 17 lei, iar cantitatea generoasa. In plus iti poti face propria trusa de farduri, spre exemplu eu m-am ales 6 culori care au fost pe placul meu si am primit gratuit o paleta magnetica.

                          
                         Inca de la prima vedere am fost impresionata de calitatea fardurilor de pleoape. Nu sunt foarte prafoase, se blenduiesc usor, si cel mai important ,sunt foarte pigmentate, In imaginea de jos am aplicat cateva direct pe piele, fara a folosi vreun fel de baza. In ceea ce priveste nuantele, pe site daca aruncati un ochi, o sa vedeti ca sunt o diversitate, atat mate cat si sidefate.


                           In cosul de cumparaturi am mai adaugat si un adeziv DUO pentru gene false, de care aveam mare nevoie. Am primit cadou si o perie de par de geanta sau calatorii - este o idee mai micuta decat una obisnuita. Produsele au venit destul de repede si au fost foarte atent ambalate. 


Am observat ca cei de la Melkior au mereu oferte tentante, atat lunar cat si in anumite zile. De aceste oferte puteti afla daca va abonati la newsletter sau daca urmariti pagina lor de facebook. Sigur o sa mai revin la ei cu o noua comanda. Voua ati incercat produsele lor?

2 comentarii:

  1. N-am incercat inca nimic de la ei, dar vreau sa le incerc fardurile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac plac produsele lor. Nu numai fardurile, ci si mascara, oja sau ruj.

    RăspundețiȘtergere