Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 23 februarie 2016

Produse terminate la inceput de an


                    Buna dragele mele! Azi e marti si parca deja suna mai bine nu-i asa? Nu stiu de ce dar inceputul de saptamana intotdeauna ma sperie si mi se pare ca mai e mult pana departe, adica pana vineri. Pentru ca saptamana da treaca cat mai repede si mai frumos, azi m-am delectat cu strangerea recipientelor goale ale produselor terminate in decursul primelor doua luni ale acestui an, care sper eu sa fie un an mai bun si mai bogat in tot ce isi doreste fiecare.


                         Buuun...! Pentru ca lista este detul de mare o sa incerc sa scriu mai mult despre produsele de care am scris mai putin sau deloc. Incep direct cu parfumurile care au fost ceva la numar, vreo 6:
- 3 de la Avon - Today, Incandessence, Far Away;
- 2 de la Oriflame - Lucia Starlight, Miss Giodani
- Si de la Giorgio Armani
Toate imi plac, insa preferatele ar fi Si si Lucia.


                           Printre cele de mai sus urmatoarele mai sunt de mentionat:
- gelul intim ON LINE, foarte bun, descoperit la inceputul lui 2016, recumparat deja;
- uleiul de par oriflame, extraordinar, gasiti recenzie pe blog, si la acesta sunt deja la al doilea recipient;
- spray Farmec pt uscare rapida a ojei, o alta surpriza placuta, ofera si luciu pe langa uscare;
- gel de dus Elmiplant  - cremos si frumos parfumat, da mi-a placut mult;
- apa micelara Nivea a fost buna insa nu atat incat sa devina preferata mea;
- in ceea ce priveste balsamul Dove nu pot sa spun decat ca va urma o postare separata dedicata lui.

                  In mare parte cam acestea sunt, daca aveti intrebari nu ezitati sa utilizati rubrica comentarii. Pupici!!!

2 comentarii:

  1. ma mir ca nu te-ai impacat cu apa micelara nivea ..mie mi se potriveste ..nu mai zic de bifazicul pt. ochi ..e singurul de la care nu ma ustura ochii :)) :D

    RăspundețiȘtergere