Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 2 februarie 2016

Ruj Miss Sporty Lasting Lip Colour

 
In Luna Decembrie mi-am dorit foarte tare sa incerc o nuanta de ruj mai inchisa,  potrivita cu sezonul in care ne aflam. Asadar am mers in DM pentru a ma decide la fata locului asupra produsului pe care il vroiam.
                                        

 Acolo am optat pentru un ruj-creion de la Miss Sporty  in nuanta Plum Twist. Acesta are un pret bun, undeva pana in 15 lei. Valabilitatea sa este de 30 de luni de la deschidere, ceea ce mie mi se pare destul de mult avand in vedere cantitatea produsului de 1,1 grame, mai ales daca il folosesti mai des nu te tine mai mult de o luna.

                                              
 Singurul minus care l-am gasit este gramajul, insa avand in vedere calitatea pot spune ca isi merita banutii. Este hidratant, pigmentat si foarte rezistent, tine cateva ore bune pe buze fara sa le usuce.


  Acest ruj a fost preferatul meu in ultima perioada si cu siguranta voice reveni la aceasta gama care contine 6 culori frumoase si calitative.  
Va doresc o saptamana superba! Pupici!

6 comentarii:

  1. Eu doar 5 nuanțe am văzut din gama asta și cred că exact pe asta n-o știam. E frumoasă culoarea, iar de calitatea lor eu sunt foarte mulțumită. Cât despre gramaj... am început să consider un avantaj cantitatea mai mică pentru ruj, la câte am. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact pe acesta l-am cumparat si eu prima oara si mi s-a parut foarte rezistent.
    Alte nuante insa, cele mai pale, nu reziste absolut deloc. Nu sunt rele, per total, insa nu exista mute nuante.

    Kaiyo Aino Blog- From Winter to Spring

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am testat si eu celelalte nuante si asa este, aceasta e cea mai faina

      Ștergere
  3. Eu am ramas suprinsa de cat de bine rezista!!! Am si eu unul, alta nuanta! Dar pentru 10 lei...atat am dat eu pe el...e suuupeer!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie imi place tot la el, rezistenta, nuanta, poate o cantitate mai maricica ar fi fost buna dar nu este bai la pretul asta :)

      Ștergere