Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

sâmbătă, 12 decembrie 2015

Review: Lapte demachiant tonifiant GEROVITAL H3 EVOLUTION


                       Subiectul postarii de astazi este laptele demachiant tonifiant GEROVITAL H3 EVOLUTION. Un produs care isi face bine treaba si de care eu personal am fost foarte multumita. Mai jos gasiti toate cele necesare pentru a va crea o impresie cat mai corecta despre el. Am scris cat mai scurt si la obiect pentru a afla strictul necesar fara a ma pierde in detalii nefolositoare.



Cantitate: 100 ml
Valabilitate: 12 luni de la deschidere
Pret: 27 de lei, in functie de oferte

INGREDIENTE

Parerea mea:
- faptul ca are pompita face dozarea mai usoara;
- textura sa este potrivita, nici prea fluida dar nici prea groasa;
- mirosul este placut;
- curata foarte bine machiajul si impuritatile tenului;
- nu mi-a cauzat neplaceri (iritatii,usturimi, etc.).


                        Eram foarte curioasa sa incerc acest produs de curatare a tenului deoarece in general imi plac demachiantele Farmec. Se gasesc foarte usor si mi se par eficiente, plus ca au preturi foarte bune. Voi ce parere aveti despre ele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu