Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 20 decembrie 2015

Bonprix.ro - pareri si impresii


                  Buna dragele mele! Mai sunt cateva zile si vine Craciunul si probabil sunteti foarte ocupate cu tot ceea ce presupune aceasta sarbatoare: curatenie in casa, pregatirea de bucate specifice, cautarea de cadouri pentru cei dragi. Azi m-am gandit sa va delectez putin cu o noua postare si sa impartasesc cu voi experienta mea cu siteul bonprix. 


              Bonprix.ro este un magazin online in care veti gasi produse pentru intreaga familie: imbracaminte, lenjerie intima, incaltaminte si accesorii. Transportul se face prin curier si uneori este gratuit in functie de ofertele de pe site, sau daca va abonati la newsletter beneficiati de  o reducere de 20 de lei la prima comanda ce are o valoare de peste 100 de lei. Livrarea se va face in 7-10 zile lucratoare de la plasarea comenzii.

 


                  Eu mi-am luat doua rochite si am fost foarte multumita de ceea ce am primit. Am consultat atat tabelul de marimi cat si comentariile pentru a ma ghida cat mai bine in alegerea marimii. Rochiile mi se potrivesc perfect si materialele sunt calitative, ba chiar culorile sunt mai vii in realitate. Pentru a va face si voi o impresie am pus pozele de pe site si pozele facute de mine, chiar daca momentan nu ma prea ajuta camera.


                                   Recunosc ca prima data am fost intrigata de unele comentarii de pe site, sau de ceea ce am citit pe diferite bloguri, care nu erau tocmai de bine despre unele produse bonprix. Insa eu una m-am convins personal ca acest site are haine de calitate la preturi bune.
                                 

Un comentariu:

  1. Interesanta ideea de a pune pozele cu produsul dua site si cel din realitate pentru a se putea face paralela! big Like
    Prima rochie este pe gustul meu!

    RăspundețiȘtergere