Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 23 aprilie 2015

Scoala de Beauty Blogging - O adevarata provocare

           

               Dragii mei cititori, vreau sa va anunt cu mare drag ca m-am hotarat si eu sa ma inscriu la Scoala de Beauty Blogging by L'oreal Paris. Inainte de a lua aceasta decizie m-am gandit foarte bine daca sunt cu adevarat pregatita sa fac fata acestei provocari. Desi Scoala de Beauty Blogging a inceput in 2012, acum aflandu-se deja la cea de-a treia editie, in celelalte precedente nu am indraznit sa particip deoarece m-am gandit ca nu am suficienta experienta pentru a duce la bun sfarsit o astfel de competitie. Pentru mine este o adevarata provocare si o mare onoare sa particip daca ma voi afla printre cei 30 de finalisti-cursanti.

Iata si mesajul L'oreal Paris:

INTRĂ ÎN ȘCOALA DEBEAUTY BLOGGING


L’Oréal Paris investește și susține comunitatea de Beauty Blogging din România și încearcă să găsească noi talente. Dacă ești blogger de beauty și pasionat(ă) de acest domeniu, L’Oréal Paris te invită să te înscrii la cea de-a treia ediție a școlii.
Anul acesta nu doar vorbim despre beauty, ci ne ocupăm de toate componentele unei școli, cursurile și profesorii fiind aleși special pentru a dezvolta expertiza bloggerilor și în domenii conexe frumuseții, astfel încât să adăugăm valoare și calitate muncii unei branșe de tinere talente.
Cursurile vor fi susținute de experți din domeniile: Styling, Make-up, Video, Foto

Atenție: Data limită de înscriere este vineri, 24 aprilie 2015 ora 12:00. Există 30 de locuri disponibile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu