Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

vineri, 17 aprilie 2015

Comanda Farmacia Stejara


             Cine imi citeste blogul stie ca folosesc produse dematocosmetice, in special La Roche Posay si Bioderma.In general vanez ofete, atat in farmaciile fizice cat si cele virtuale sau magazine online. Sunt clienta a site-ului Farmacia Stejara de ceva timp si inca de la prima comanda am ramas uimita de promptitudinea livrarii si de atentia cu care sunt ambalate pachetele. Urmaresc mereu ofertele lor, in special sectiunea Cadouri deoarece acestea vin cu livrare gratuita prin Posta Romana sau Curierat Rapid.
              Inainte de Pasti am comandat crema Bioderma Tolerance Plus pentru numai 75 de lei, care a venit la pachet cu o lotiune micelara Bioderma Sensibio de 250 ml si transpot gratuit.Mare mi-a fost mirarea ca in pachet sa gasesc o candela si un ou de ciocolata cu un mesaj frumos alaturat. Au fost primite numai bine mai ales ca pachetul a venit exact in vinerea mare. Pe langa acestea am mai gasit si o cutie de Magnestres + B6  si o mostra de crema de fata. 



                  Foarte atenti cei de la Farmacia Stejara, si daca inainte eram clienta lor fidela acum voi comanda si cu mai mult drag. Ma bucur sa vad ca exista site-uri care vor sa isi lase clientii cat mai multumiti astfel incat sa revina de fiecare data si cu mai mult entuziasm. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu