Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 3 iulie 2014

Review: lapte demachiant 2 in 1 cu argan Farmec Natural




Indicatii: ten uscat/sensibil;
Pret: in jur de 9 lei, in functie de promotii si de locul de unde este cumparat;
Cantitate: 200 ml



INGREDIENTE:



      Am cumparat acest demachiant datorita experientei placute cu fratele sau, laptele demachiant cu galbenele (recenzia sa aici ). Este un demachiant bun insa preferatul meu ramane cel cu galbenele.

Parerea mea:

- fata de cel cu galbenele textura sa este mai lichida;
- curata bine machiajul si impuritatile;
- nu provoaca usturimi ochilor sau iritatii tenului;
- pretul este bun;
- nu am avut probleme cu ambalajul.

      Nu am foarte multe de spus despre el, este un demachiant care isi face treaba si cam atat, chiar daca ma repet cel cu galbenele imi place mai mult si il consider mai potrivit pentru mine. Voi ati folosit vreunul din cele doua demachiante?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu