Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 2 iulie 2014

Review: gama Apidermin lejer


         Acum ceva timp va spuneam ca am primit spre testare noua gama Apidermin lejer, iar mai jos puteti citi parerea mea despre aceste produse. Consider ca am avut destul timp la dispozitie pentru a imi forma o parere corecta in ceea ce priveste noua gama. Inca de cand le-am primit au intrat in rutina mea zilnica de ingrijire a tenului.
          Primele de care o sa va vorbesc sunt laptele demachiant si lotiunea tonica. Dar sa le luam pe rand.



Din toata gama laptele demachiant lejer a fost preferatul meu. Recunosc ca am abuzat de el si de cand l-am avut in maini am ignorat celelalte demachiante din casa, deja mai are putin si se termina. 
Ce imi place la el:
- sistemul de dozare;
- desi de obicei imi place ca un lapte demachiant sa aiba cosistenta ceva mai groasa trebuie sa tin cont ca acest lapte este destinat tenului normal/mixtsi este intr-adevar lejer, foarte bun pentru perioada verii si excelent pentru tenurile mixte;
- curata foarte bine machiajul si impuritatile;
- nu mi-a provocat alergii tenului sau iritatii ochilor.


Cantitate: 150 ml
Ingrediente:


In ceea ce priveste lotiunea tonica tenul meu nu s-a inteles deloc cu ea. I-am acordat mai multe sanse insa de fiecare data acelasi rezultat, inrosirea pielii. Recunosc ca am un ten sensibil si cred ca un ingredient al acestei lotiuni nu a fost tocmai pe placul lui.



Cantitate: 150 ml
Ingrediente: 

Ambele produse au acelasi sistem de dozare care imi place mult:



Despre cremele de fata pot sa spun ca au texturi asemanatoare dar efecte diferite. 



Ambele creme au aceeasi cantitate: 50 ml

Ingrediente crema de zi:

Parerea mea despre ea:
- imi faptul ca are factor de protectie;
- imi place textura, se intinde perfect si intra repede in piele;
- nu am avut reactii neplacute la ea;
- este o buna baza de machiaj insa pe parcursul zilei da acel luciu machiajului, probabil pe timp de vreme rece e geniala, nu o recomand tenurilor grase.


Ingrediente crema de noapte:


Parerea mea despre crema de noapte:
- textura sa este usoara;
- nu am avut reactii neplacute ale tenului;
- spre deosebire de cea de zi se absoarbe mult mai repede in piele lasand tenul mat, o consider buna pentru tenurile mixt, intr-adevar este o crema lejera, insa pe timp de noapte imi doresc ceva mai multa hidratare.

Voi ati incercat noua gama Apidermin lejer? Ce parere aveti despre aceste produse?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu