Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 15 mai 2014

Review: ser hidratant termoprotector GEROVITAL Plant



Producator: Farmec
Cantitate: 150 ml
Valabilitate: 12 luni de la deschidere
Pret: aproximativ 12 ron, in functie de magazin si promotii


Ingrediente:




Descriere: 
Prinicpiul de actiune al acestul ser are la baza conductivitatea foarte scazuta a peliculei protectoare ce o formeaza in jurul firului de par. Astfel, nivelul de hidratare a parului nu este afectat de folosirea foenului, ondulatorului, placii de intins parul si de conditiile atmosferice de astazi: temperaturi extreme si radiatii UV. 

Utilizare:
Aplicati pe parul umed, dupa fiecare spalare. Nu clatiti! Lasati 2-3 min. pentru fixarea panthenolului si keratinei pentru hidratare si reconstructie. Folositi apoi aparatura de uscare/coafare.


Folosesc acest ser de mai bine de doua luni dupa fiecare baie si pot spune ca:
- nu se consuma repede;
- imi place modul de dozare, prin purverizare;
- are miros placut;
- dupa uscare parul nu mai ramane uscat;
- firele de par nu se mai despica asa de repede.

In general imi place acest produs si consider ca isi face destul de bine treaba. Voi ati folosit serul GEROVITAL? Folositi produse termoprotectoare? Daca da, ce anume?

8 comentarii:

  1. L-am avut si eu, dar nu l-am folosit prea mult din cauza metodei de aplicare pe parul ud, pentru ca eu folosesc placa destul de des, si nu cred ca ar fi ajutat la ceva. I l-am dat mamei mele, si ea e destul de incantata de el.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu folosesc acest produs si sunt foarte incantata de el!!

    RăspundețiȘtergere
  3. m-ar tenta,nu l-as refuza, dar ma intreb cum s-ar impaca si cu serul tratament anti caderea parului...oare nu l-ar incarca prea rau?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu ce sa iti spun ; poate il incerci pe acesta dupa ce il termini pe cel anti cadere

      Ștergere
  4. L-am folosit si eu de vreo cateva ori, inainte de-a vedea ca primul ingredient este alcoolul. Si s-a vazut! Mi-a uscat foarte tare parul :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu l-am incercat desi mereu m-a tentat :) Dupa ce termin ce am acum cred ma voi orienta spre acesta :)

    RăspundețiȘtergere