Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 3 noiembrie 2011

Gama cu ulei de catina si masline de la Cosmetic Plant - Review


Pentru ca blogosfera e plina de reviewuri pentru aceste produse eu voi face unul (cat mai scurt si la obiect) pentru toate cele 3 produse primite spre testare in campania wom trender- cosmetic plant.

 Laptele demachiant si crema contur ochi cu ulei de catina si masline:


laptele demachiant vitaminizant:
- imi place ca este hidratant
- are o formula cremoasa
- curata destul de bine
in  general isi face treaba, insa nu e preferatul meu

crema contur ochi
- consistenta cremoasa
- hidrateaza pielea din jurul ochilor
nu am observat vreo inbunatatire in jurul ochilor

Crema de maini cu ulei de catina si masline:


- consistenta grasa
- hidrateaza si cele mai uscate maini
- efectul se mentine destul timp
este preferata mea si cu siguranta o sa o achizitionez dupa ce termin acest tub

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu