Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Batrana Doina : Emulsie cu laptisor de matca



    Intr-una din zilele trecute mi-am adus aminte de Doina, cea din trecut, pe care mama o folosea cu placere, de mirosul ei imbietor, si de faptul ca imi doream ca atunci cand o sa cresc o sa o am pe a mea. Insa  timpul a trecut, m-am facut mare, iar piata cosmeticelor s-a dezvoltat foarte mult si au aparut o multime de marci iar eu am uitat de batrana Doina. Intr-una din zilele trecute mi-am amintit brusc de ea si bineinteles am si cumparat-o. E aceeasi Doina, pe care o stiam din copilarie, aceleasi vesminte, acelasi miros, culoare si consistenta. Nu pot spune decat ca o ador, imi aduce aminte de copilarie, mama o folosea pe post de crema, insa mie imi place ca si demachiant. O sa revin cu un review pentru ca merita.

4 comentarii:

  1. si eu folosesc doina si imi place la nebunie.asta vara cand am avut nsite arsur de la soare m-a ajutat foarte mult(laptelee hidratant de la doina)

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am emulsie hidratanta cu vit. e si nu mai stiu ce .....dar imi place mult...hidrateaza foarte bine...

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere