Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 28 septembrie 2020

Anticearcan Soft Focus Gerovital Beauty


                   Hello again! Astazi va scriu despre un produs autohton care imi place extraodinar de mult. Ma bucur sa vad ca si firmele romanesti pot scoate produse uimitoare, la preturi mai mult decat decente. De cand cei de la Farmec au lansat linia de makeup, am fost mai mult decat curioasa sa vad cum sunt aceste produse. Prima data am luat contact cu doua  rujuri, care nu pot spune ca m-au dat pe spate, insa pentru ca am tot vazut ca anticearcanul din gama Gerovital Beauty este atat de laudat, m-am gandit sa ii dau o sansa, si ma bucur nespus ca am facut acest lucru. Anticearcanul Soft Focus Gerovital Beauty a fost dragoste la prima aplicare!!!


                   Descriere:  Produsul are o textura usoara si pigmenti minerali care acopera instant cearcanele din jurul ochilor dar si urmele de oboseala. Contine Haloxyl, ingredient activ care contribuie la diminuarea cearcanelor. 




                      De ce imi place? Pentru ca are o textura lejera care se intinde usor. Acopera foarte bine cearcanele iar pe parcursul zilei nu se intinde in ridurile fine. Costa doar 36 de lei si are o cantitate  de 15 ml. Nu in ultimul rand este un produs romanesc. Deci, cu siguranta este un produs excelent pe care cu siguranta il voi recumpara. Felicitari Farmec!!!







 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu