Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 14 iulie 2020

Comanda Femmeluxefinery - păreri



                          Hello again! In postarea de astazi va povestesc despre prima mea comanda si cum a fost experienta cu un site din Anglia care comercializeaza haine, si anume FemmeLuxe. Incep direct cu cel mai mare plus, comanda a venit in mai putin de doua saptamani prin Fan Courier iar transportul a fost gratuit. Pentru mine acest lucru reprezinta un mare avantaj, fara bani dati in plus si pachetul iti vine la usa. Eu am ales 4 piese, un compleu format din tricou si colanti, doua tricouri si un trening.
                         Incep in a va povesti prima data despre acest compleu, care la prima vedere pare foarte simplu, compus dintr-un tricou si o pereche de colanti. Pe site il gasiti in sectiunea joggers alaturi de mult mai multe modele in diverse culori, asadar aveti de unde alege. Desi pare atat de simplu acest compleu depinde foarte mult de cum il accesorizati, astfel incat el poate deveni o tinuta sofisticata dar foarte confortabila in acelasi timp. Totul depinde de imaginatia voastra si de talentul in moda dar si de momentul zilei in care vreti sa il purtati.





                             Cel mai mult imi plac aceste tricouri! Pretul lor pleaca undeva de la 6 lire in sus, ceea ce mie mi se pare foarte ok, preturi mai mult decat accesibile. Materialele lor sunt usoare, de vara, si calitative. Au o multitudine de modele si cu siguranta o sa va gasiti ceva care sa va placa si sa vi se potriveasca. Cu marimile nu trebuie sa va faceti griji, corespund. Am observat ca se comporta foarte bine la spalat, arata bine si dupa cateva purtari. Pentru mine chiar sunt versatile si nu mi-a fost deloc greu sa le includ in tinute. Cu siguranta in viitoarea comanda se va regasi si un tricou, mai ales ca ne aflam in plin sezo estival.




                       Pentru ca urma sa fac o scurta incursiune la munte am pus in cos si acest trening, pe nuanta verde , pentru ca mi s-a parut a fi in ton cu natura. Acest trening este subtirel si merge purtat cu succes in diminetile sau serile de vara. Personal mi se pare foarte confortabil. Un astfel de set sau loungewear asa cum este denumit de ei, eu ii spun trening, se gaseste in diverse variante si culori pentru toate gusturile. Eu il gasesc potrivit si pentru plimbarile in parc dar si pentru o zi in care stati in casa. Materialul este moale si se comporta foarte bine la purtat, deci da, imi place.


                                 Ca o concluzie pe final, sunt foarte multumita de acest site, de promptitudine - de livrare, de hainute,  de tot ce sa mai. Cam asa trebuie sa decurga o comanda pentru a te face sa revii cu drag si a doua oara, pentru ca da , cu siguranta va mai urma inca una. Pana data viitoare va imbratisez cu drag, acum ma duc sa arunc un ochi pe site. Pupici!

3 comentarii:

  1. Hi! Do you have any tips for guys on how to dress well on his 30s pls?

    RăspundețiȘtergere
  2. I’ve never seen anyone look so ready to kill it!

    RăspundețiȘtergere
  3. Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts!

    RăspundețiȘtergere