Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 9 ianuarie 2020

CeraVe gel de spalare hidratant - review


                         Buna tuturor! Mi-am propus ca anul acesta sa scriu mai des pe blog, asa ca incep in forta cu o prima postare din 2020,si anume recenzia unui produs de curatare pentru ten. Este un gel de spalare destul de laudat si care are destul de multe admiratoare. Una peste alta asta a fost si motivul pentru care l-am cumparat, fiind foarte apreciat in mediul on-line.
                            Gelul de spalare hidratant CeraVe este dedicat pielii normal-uscate si poate fi folosit atat pentru fata cat si pentru corp. Are o valabilitate de 12 luni de la deschidere si in ceea ce priveste cantitatea se gaseste in 4 variante: 88ml, 236ml, 473ml sau 1000 ml.


INGREDIENTE:


Este un gel non-spumant care curata delicat impuritatile si sebumul, in timp ce constribuie la hidratarea pielii dupa o singura utilizare.




                     Dupa ce am golit un recipient intreg pot spune ca mi-a parut bine ca l-am incercat dar nu il voi recumpara. Iata ce mi-a placut:
- intr-adevar nu face spuma;
- are o consistenta cremoasa si un miros delicat;
- nu usuca pielea fata de alte geluri incercate de mine.
Ce nu mi-a placut:
- nu curata bine resturile de mascara sau creion fara sa insist, desi in prealabil folosesc o lotiune micelara, cu siguranta produselor rezistente la apa nu ar face fata;
- din cauza primului motiv nu l-am putut folosi decat pentru curatarea tenului dimineata.

                      Voi l-ati incercat? Cum vi se pare?

Un comentariu:

  1. Your Affiliate Money Making Machine is waiting -

    And getting it set up is as easy as 1-2-3!

    Here are the steps to make it work...

    STEP 1. Tell the system which affiliate products you want to push
    STEP 2. Add some PUSH button traffic (this ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system grow your list and sell your affiliate products all by itself!

    So, do you want to start making profits??

    Check it out here

    RăspundețiȘtergere