Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 14 august 2019

Vopsea pentru păr Prestige de la Lady's - review


                  Hello again! Am revenit cu o postare noua in care va scriu cateva randuri tot despre una din experientele mele in ceea ce priveste colorarea parului acasa. De data aceasta este vorba despre vopseaua pentru păr Prestige de la Lady's. Desi atunci cand m-am gandit sa o comand am fost putin sceptica in ceea ce priveste rezultatele pe care o sa le obtin , totusi nuanta din catalog m-a convins, culoarea cu nr. 203, un blond bej. Pretul este unul accesibil, nu mai mult de 14 lei. Pachetul conţine: vopsea cremă 50 ml, fixator 50 ml, balsam de păr 15 ml, mănuşi protectoare, instructiuni utilizare.


                                               

              Modul de aplicare este usor, direct din tub,dupa ce se amesteca vopseaua crema cu oxidantul. Mirosul este specific ca la orice vopsea cu amoniac. Timpul de actionare este oarecum scurt, 30 de minute, cel putin asa mi se pare mie fata de alte marci de vopsea din cele folosite pana acum. Rezultatul a fost mai mult decat multumitor, atat fata de nuanta obtinuta dar si de diferentele intre radacini si lungimi, cred ca poza vorbeste de la sine.

 REZULTAT :
                       
                        Asadar sunt incantata de aceasta vopsea, intr-atat incat m-am facut din nou cu ea. Cu siguranta o voi folosi in continuare pana cand voi gasi alta care sa imi faca cu ochiul. Daca va tenteza produsele Lady's puteti sa va inscrieti aici. Nu exista suma minima lunara si nici nu este obligatoriu sa va cumparati ceva din fiecare brosura. Va puteti lua ce va place si cand doriti. Mie imi plac foarte mult produsele lor deoarece sunt variate si raportul pret /calitate este excelent. Am incercat cateva lucruri de la ei si pana acum nu am fost dezamagita. Cum vi se par cosmeticele Lady's?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu