Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 11 iunie 2019

Vopsea Palette deluxe XL9 - review



                     Hello again! In postarea de astazi va povestesc din nou despre colorarea parului acasa. Dupa cum stiti cei care ma urmariti, de cele mai multe ori optez pentru colorarea parului acasa, decat la salon, iar pe blog gasiti experienta mea cu diverse produse de colorare pe care le-am incercat de-a lungul timpului. Astazi va prezint experienta mea cu vopseaua Palette deluxe XL9, care dupa cum o sa vedeti mai jos nu a fost una buna. Pretul unei cutii este undeva in jur de 12 lei si iata cu ce se lauda:
                     
Descopera noul look: BLOND RECE cu efect anti-ingalbenire.
Agentii de decolorare ofera pana la 9 nivele de decolarare, iar masca de ingrijire intergeaza pigmentii albastri, rezultand o nuanta de blond rece perfect.
Descopera decolorarea intensa si permanenta, de pana la 9 nivele, pentru un blond de lunga durata.
Masca pentru ingrijire speciala neutralizeaza tonurile de galben, oferind un blond rece perfect si un par cu aspect neted si suplu.

Cutia contine: Crema coloranta, emulsie fixatoare, tratament intens dupa vopsire, 1 pereche de manusi, 1 ghid cu instructiuni de utilizare.                                               

                  Ce m-a atras la ea? Faptul ca promitea un blond rece cu efect anti-ingalbenire. Ce am obtinut? Nimic din ce trebuia. Nu stiu cum, dar la radacina a reusit sa iasa un blond pui, iar pe lungimi un blond roz. Mentionez faptul ca am respectat intocmai instructiunile de utilizare si nu este prima data cand ma vopsesc acasa (asa cum am specificat la inceputul postarii), pe blog gasiti si recenziile altor produse de colorare. In timp am reusit sa uniformizez culoarea cu samponul pentru par blond Elseve L'oreal a carui recenzie o gasiti aici.

                                                                             Rezultat:

                      Concluzie: Nu sunt multumita de aceasta vopsea, asadar nu o voi recumpara. Pentru mine cel putin nu a functionat. Voi ce parere aveti? Folositi acest produs?

4 comentarii:

  1. Eu folosesc de aproape doi ani vopseaua de la Pallette, sunt foarte mulțumită, mereu mi-a ieșit blondul dorit fără decolorare. Eu amestec blond cenușiu cu blond foarte deschis sau argintiu. O recomand!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu chiar nu am avut nicio problemă cu ea, secretul este sa nu fie rădăcina crescută prea mult, altfel riști ca pigmentul sa fie mai puternic și de aceea e mai greu sa iasa culoarea dorită, fără a decolora inainte rădăcina.

    RăspundețiȘtergere