Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 5 martie 2019

Ruj cremos 5-in-1 The ONE Colour Stylist Ultimate



                            In campania cu numarul 3 Oriflame s-a lansat un nou produs, rujul cremos 5-in-1 The ONE Colour Stylist Ultimate. Acesta se gaseste in 24 de nuante si pentru ca am fost foarte curioasa sa il incerc mi-am comandat si eu trei dintre ele: Red Haute Couture, Cranberry Blush si Clover Dream. A fost destul de greu sa ma limitez doar la trei asa ca in noua campanie, cea cu numarul 4, mi-am comandat si alte nuante care ma intereseaza dar sub forma de mostre.

Cantitate 4g
Pret - 25 de lei la oferta
Descriere: Descoperă noul ruj Colour Stylist în versiunea Ultimate! Experimentează acoperirea ultra-cremoasă într-o nouă paletă inteligentă de nuanţe în trend, selectate de către experţi şi concepute pentru rezistenţă de durată. Îţi evidenţiază frumuseţea nativă cu nuanţe diverse, potrivite pentru toate subtonurile pielii. Batonul inovator Sculpt & Sign cu formă curbată asigură definire şi contur impecabile.
Parerea mea:
- este cremos, deci hidrateaza si nu usuca buzele;
- are o multitudine de nuante;
- pretul este accesibil, as putea spune ok in raport cu cantitatea;
- desi nu este rezistent la transfer este destul de pigmentat, asa ca nu se duce foarte usor de pe buze.
 

                     In concluzie il puteti incerca si voi daca va tenteaza. Desi imi plac rujurile mate si rezistente, uneori, mai ales pe perioada iernii, folosesc si rujuri hidratante deoarece mi se  usuca buzele, asa ca acest ruj a fost binevenit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu