Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

vineri, 3 august 2018

Vopsea L'oreal Casting Creme Gloss 1021 BLOND DESCHIS PERLAT


              Hello! Astazi vorbim din nou despre colorarea parului acasa. Dupa cum v-am mai spus si in alte postari de genul acesta, eu m-am vopsit si la salon si acasa, si tin sa cred ca de cele mai multe ori acasa deoarece la salon nu intotdeauna am obtinut rezultatele dorite. Colorarea parului in acasa este mai accesibila, castigam timp si putem obtine si rezultate pe placul nostru. 
               Pentru ca aveam radacinile parului destul de crescute, am decis ca este timpul pentru o noua vopsire. Mai intain am cercetat foarte bine pe internet: recenzii pe bloguri, pareri, forumuri etc. , dupa care m-am decis asupra vopselei  L'oreal Casting Creme Gloss in nuanta 1021 BLOND DESCHIS PERLAT. Desi aveam putin inima indoita deoarece aceasta este o vopsea fara amoniac si ma gandeam ca poate nu o sa imi prinda bine la radacini am plecat totusi la Kaufland in cautarea ei. La raft mare mi-a fost mirarea sa vad ca aceasta este la promotie, doua cutii la pretul de 38 de lei.

 
              Casting Creme Gloss se lauda cu o formula ce ofera de 4 ori mai multa stralucire .Zero amoniac! Zero Păr deteriorat! Zero regrete! Păr de 4ori mai glossy glossy! Am deschis cutia, am cititit instructiunile si am pregatit amestecul pe care l-am si aplicat la radacina, dupa care am asteptat 20-25 de minute, iar apoi pe lungimea firului de par, si am mai asteptat inca 5-10 minute. La final m-am clatit, am aplicat balsamul, l-am lasat 2-3 minute in par si m-am clatit din nou. Rezultatul a fost mai mult decat satisfacator. Nu ma asteptam ca o vopsea fara amoniac sa deschida atat de bine. Intr-adevar parul a ramas matasos si stralucitor. Mai jos aveti si pozele inainte si dupa procesul de vopsire.


                                                                CONTINUTUL UNEI CUTII:
                                                                       INAINTE:
                                                                             DUPA:
                       In concluzie experienta mea cu L'oreal Casting Creme Gloss a fost mai mult decat minunanta si sigur o voi repeta in viitor, de ce nu si cu alte nuante de blond din paleta lor. Voi va vopsiti acasa? Ce vopsea de par folositi?

2 comentarii: