Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 29 mai 2016

Balsam revitalizant cu catina Schauma - Review



                        Salutare dragele mele! Sper ca va bucurati de vremea minunata de afara, eu cel putin chiar asteptam cu nerabdare sosirea verii. Postarea de azi este despre un produs Schauma, cu un nume ceva mai lung, balsam revitalizant cu catina pentru par lipsit de vitalitate si stralucire.
                         Am cumparat acest produs fara sa stiu ca face parte dintr-o gama noua. Nu mai stiu cu exactitate ce m-a atras la el, insa in trecut am avut o experienta buna cu Schauma. Nu sunt multe de spus la adresa lui, mai jos gasiti toate detaliile de care aveti nevoie, precum si parerea mea dupa utilizarea sa.


Pret: pana in 10 lei
Cantitate: 200 ml
Valabilitate: 12 luni de la deschidere
DESCRIERE:



INGREDIENTE:

                   Dupa ce am folosit tot produsul pot spune ca acest balsam nu m-a impresionat cu nimic. Imi place ca descurca parul si cam atat, nu am observat alte efecte pozitive, ba chiar mi se pare ca lasa varfurile putin cam uscate. Alte lucruri bune pe care le-am gasit la el ar fi mirosul placut si textura sa. Se limpezeste usor si nu ingrasa parul.


                              Voi ati incercat noua gama cu catina Schauma? Cum vi se pare? In general va plac produsele lor?

2 comentarii:

  1. Eu l-am cumparat dar isi asteapta randul la folosire, mai am ceva masca de par care trebuie terminata inaintea inceperii lui, dar si eu balsam de par leave-in pentru perioadele acestea calduroase in care o masca / un balsam de par par prea mult pentru parul meu gras.

    RăspundețiȘtergere