Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 20 august 2015

Cien - Crema de noapte cu Q10


     

                       Dragele mele, am revenit si eu pe blog cu recenzia unei creme pentru fata despre care am citit in mare parte pareri de bine. O va spun despre ea ce este cel mai important fara a ma pierde in detalii inutile.
                 Crema Cien este o crema antirid de noapte ce contine Q 10 si este marca proprie a supermarketului Lidl. Pretul ei este mai mult decat accesibil, undeva sub 15 lei, pentru o cantitate generoasa de 50 ml. Ambalajul este de tip borcan iar acest lucru recunosc ca nu e chiar pe placul meu. Mai jos gasiti si lista de ingrediente.






 INGREDIENTE:

                  Crema are o culoare galbuie si un miros ca al celei Nivea. Textura este cremoasa, nici prea grasa dar nici apoasa, se intinde usor si intra repede in piele lasand tenul luminos si hidratant. Nu mi-a cauzat iritatii sau alte neplaceri. O aplic in fiecare seara dupa demachierea tenului si pot spune ca am observat cateva inbunatatatiri ale micilor riduri de expresie.

   
                  In general pot spune ca este o crema foarte buna pentru pretul pe care il are si poate intrece cu usurinta alte produse cu mult mai scumpe. Voi folositi cosmetice Cien? Cum vi se par?

3 comentarii:

  1. Avramescu Evelina Mihaela
    minunata si pretul avantajos, am auzit ca exista si spun cien cu alge, as dori sa le incerc si eu, cred ca dau o fuga pana la Lidl. Multumesc pentru informatie

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat-o dar cred ca merita sa ii acord o sansa :) Pupici

    RăspundețiȘtergere