Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 19 mai 2015

Despre Pila electronica Scholl Velvet Smooth Diamond Crystals


                       M-am gandit sa va scriu si eu parerea mea despre Pila electronica Scholl Velvet Smooth Diamond Crystals si serul intens hidratant Scholl Velvet Smooth primite pentru testare in campania organizata de Buzzstore si Scholl Romania. Amandoua produsele fac o super treaba si au grija ca picioarele mele sa fie pregatite pentru a fi expuse. Am pus imagini demonstrative pentru a observa cat mai bine rezultatele folosirii lor.



                           Pila electronica cu cristale de diamant are un cap rotativ de sine statator de forma ergonomica, ce indeparteaza pielea in exces, chiar si in locurile cele mai mici si inaccesibile. Capul rotativ al pilei electronice Scholl Velvet Smooth contine mici bucati de cristale de diamant si particule micro abrazive, ce asigura rezultate mai bune , ajutand in acelasi timp la o mai usoara indepartare a bataturilor, fara a rani straturile sanatoase ale pielii. Puteti utiliza pila electronica ori de cate ori doriti, pana cand picioarele sunt moi la atingere si fara piele ingrosata in exces.


                          Recunosc ca la prima vedere am crezut ca pila Scholl Velvet Smooth  imi va da mari batai de cap, insa dupa prima utilzare mi-am dat seama ca nimic nu poate fi mai usor decat folosirea acesteia. Nu necesita nici timp mult, in cateva minute ai picioarele visate in intimitatea caminului tau.




Serul intens hidratant Scholl Velvet Smooth este creat special pentru picioare si ofera hidratare intensa datorita ingredientelor sale speciale: Acid Hialuronic, Caviar Verde si Pentavitin.



 Miroase placut si are o consistenta foarte usoara lasand picoarele moi si catifelate. Eu il aplic dupa folosirea pilei si asa cum spuneam fac impreuna o echipa grozava si imbatabila in ceea ce priveste ingrijirea picioarelor.


               Eu ma declar foarte multumita de pila electronica Scholl Velvet Smooth Diamond Crystals si serul intens hidratant Scholl Velvet Smooth Mai jos aveti imagini cu rezultatele obtinute in urma uitizarii lor.

INAINTE


DUPA

                     Nu uitati sa deveniti si voi membri in comunitatea  Buzzstore pentru a putea fi la zi cu cele mai noi campanii si pentru a testa produse inovatoare.

Un comentariu:

  1. Pila electronica Scholl Velvet Smooth Express Pedi cu Cristale de Diamant este foarte eficienta, capul rotativ abraziv cu cristale de diamant indeparteaza delicat pielea uscata de pe talpi, iar crema care mi-a fost recomandata intens hidratanta tot din gama Scholl completeaza ritualul de infrumusetare si catifeleaza picioarele, lasand o senzatie placuta si racoroasa. http://timez.ro/pila-electronica-scholl-velvet-smooth-express-pedi-cu-cristale-de-diamant/

    RăspundețiȘtergere