Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 30 septembrie 2014

Review: Rimel pentru Volum si Curbare cu Perie Dubla Bestcolor



         Astazi vreau sa va vorbesc despre un rimel care imi place destul de mult. M-a atras foarte mult peria lui dar imi place si efectul care il are asupra genelor mele. Eu intotdeauna sunt in cautarea rimelului perfect si niciodata nu spun nu cand este vorba sa incerc unul nou. Ma enerveaza reclamele in care modelele poarta gene false si nu cred ca un rimel poate avea un asemenea efect. Revenind la scopul postarii mai jos gasiti parerea mea despre rimelul Bestcolor.


Descriere:

Rimelul exceptional de cea mai noua tehnologie, care combina un amestec exclusiv din ceara de orez, ceara de carnauba si de candelila, foloseste tehnologia periei duble care este proiectata pentru a copia doua actiuni in acelasi timp, acoperind genele in mod omogen.

Ce promite: mai mult volum - gene mai lungi si mai curbate







Cantitate: 8 ml
Valabilitate: 6 luni de la deschidere
Pret: intreg - 24.00      redus - 14.40




Parerea mea:
- imi place foarte mult peria, este delicata cu genele si mi se pare perfecta pentru genele mici;
- nu incarca genele;
- chiar ofera volum si cat de cat alungire;
- nu se sfaramiteaza pe parcursul zilei;
- se demachiaza usor fara a insista foarte mult;
- pretul este destul de accesibil.

Ati incercat acest produs? Eu zic ca merita si daca va place il puteti gasi aici cu reducere.
Voi ce asteptari aveti de la un rimel?



3 comentarii:

  1. Nu l-am incercat pana acum dar daca e pentru volum s-ar putea sa ne intelegem. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Volum se observa, dar efectul de curbare eu nu il vad. Caut un rimel bun pt. curbare si volum. Nu l-am gasit inca :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Este unul pe care nu l-am incercat pana acum, insa m-ai facut curioasa. Nimic rau nu se poate intampla. Cred... :))
    http://andreeamaria.com

    RăspundețiȘtergere