Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

vineri, 1 august 2014

Favoritele lunii iulie


        In ultima perioada nu am mai facut acest tip de postare cu favoritele lunii insa de acum incolo sper sa ma tin lunar. Iata ca a veni si 1 august, oficial ultima luna de vara, vara care parca a trecut prea repede, nici nu am simtit, prea multe ploi si vreme ca de toamna. Lasand la o parte alte lucruri o sa trec la subiectul acestei postari.

    Produsele favorite pentru ingrijire:     


- lotiunea de corp cu efecte de iluminare si bronzare graduala Silk Beauty Sun Glow si  exfoliantul Silk Beauty Sun Glow au facut casa buna si m-au ajutat sa am picioare usor bronzate, urmeaza sa scriu o recenzie despre aceste minunate produse;
- samponul uscat de la Oriflame m-a surprins in mod placut, de altfel trebuie sa recunosc ca este primul produs de acest gen pe care il folosesc;
-crema de maini Dove stiti deja ca e preferata mea, folosita zilnic, are mare grija de hidratarea mainilor mele;
- gelul de dus Nivea a fost o surpriza placuta pentru mine, imi place ca e usor hidratant;
- in materie de ingrijire a tenului am abuzat de demachiantul Apidermin, lejer si perfect pentru tenul meu pe timp de vara;
- crema Bioderma sensibio rich am folosit-o pana la ultima picatura ( se vede ca am si taiat-o), in mod sigur o voi recumpara pentru ca imi place foarte mult.

 Produsele favorite pentru machiaj:



- mascara THE ONE m-a surprin in mod placut si de cand a ajuns in mainile mele nu mai folosesc alt produs de acest gen;
- creionul retractabil Avon imi place pentru ca nu mai trebuie ascutit si are particule fine de sclipici;
- fondul de ten Rimmel London nu mai are nevoie de nici o prezentare, il folosesc de o gramada de timp, ii gasiti recenzia pe blog;
- pentru rujul Flormar am facut o obsesie, l-as purta zilnic pe buze, mi se pare un roz perfect pentru vara.


Manichiura preferata:



In materie de bijuterii am purtat foarte mult acest colier Velbi foarte dragut:




                     Ce spuneti de alegerile mele pentru luna iulie?


3 comentarii:

  1. si eu sunt fana mascara The One si creioane retractabile de la Avon. De asemenea, am facut si eu o manichiura asemanatoare, dar nu cu top coat cu sclipici, ci cu niste paiete foarte dragute, dar tot pe negru. si arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce nuanta frumoasa are rujul <3
    colierul Velbi e tare dragut ^^

    https://www.facebook.com/pages/Mili-chic-handbags/752092581520202?ref_type=bookmark

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine te-am găsit!
    Mă tentează rimelul The One, dar şi folosirea unui şampon uscat.Îmi place tare mult manichiura.
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere