Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 28 aprilie 2014

Velbi - bijuterii handmade cu dragoste







                  Cum am spus de fiecare data cand am avut ocazia bijuteriile sunt cele mai bune prietene ale unei femei. Astazi vreau sa va vorbesc despre bijuteriile handmade. Handmade-ul reprezinta arta lucrului manual, linia fina dintre artistic si comercial. Mie imi plac bijuteriile handmade datorita faptului ca sunt unice, te scot din anonimat si dau stralucire tinutei. Am cateva bijuterii de acest gen in colectia personala si imi doresc sa mai adaug si altele. In general ma atrag foarte mult colierele si cerceii handmade.



                       

                      In cadrul magazinului Velbi veti gasi bijuterii realizate cu rasina, bijuterii quilling, bijuterii din plexiglass si bijuterii din lemn. Aici gasiti intr-un singur loc creatiile oamenilor talentati pentru a oferi iubitorilor de produse handmade o experienta de shopping facilla. Rasfoind paginile site-ului sigur veti gasi ceva pe gustul vostru, eu am pus deja ochii pe cateva asa ca v-am atasat si imagini cu bijuterii handmade care imi plac foarte mult.


Voua va plac bijuteriile handmade? Purtati sau ati purta asemenea bijuterii? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu