Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 10 februarie 2014

Review: laptisor de matca pur crud Apiland




       
        Am primit acest laptisor de matca spre testare de anul trecut si ii pregatisem o recenzie insa cumva am uitat, pozele s-au pierdut pe undeva prin calculator si uite asa am ajuns sa scriu despre el de-abia acum, dar niciodata nu e prea tarziu sau mai bine mai tarziu decat niciodata. 
        Laptisorul de matca poate fi folosit atat pentru uz intern cat si pentru uz extern. Recomandari: imunizant si tonifiant general, rezistenta la efort fizic si psihic, menopauza, ajuta la reducerea colesterolului din sange, intarzie procesul imbatranirii, preventiv si adjuvant in cazuri de raceala si gripa. Este excelent in tratamentele cosmetice atat pentru ten, cat si pentru par. 




Administrare interna :
Ca atare: Copii: 1 lingurita de dozare rasa (0,5g/zi)
              Adulti: 1-2 lingurite de dozare rase (0,5-1g/zi)
Se administreaza sublingual pana la dizolvarea totala (cca.5 min.), dimineata, cu 20-30 minute inainte de masa.
 Daca va intereseaza acest laptisor de matca il puteti gasi aici

          Eu am incercat doar o data sa il administrez intern si intr-adevar are un gust acrisor. Un borcanel de 10 grame ajunge pentru o cura de 10 zile.  Este recomandat consumul in cure de minimum 6 saptamani, primavara si toamna, dar se poate consuma fara restrictii intregul an. Pentru ca papilelor mele gustative nu le-a fost pe plac l-am folosit pe post de tratament cosmetic, si chiar imi place ce efect are asupra tenului. Laptisorul de matca contribuie la indepartarea ridurilor, reduce acneea , hidrateaza pielea in profunzime si o tonifica. 
          Masca pentru ten cu laptisor de matca:
- doua linguri de lapte,
- o lingura de miere;
- o lingura tarate de grau;
- un gram de laptisor de matca pur.
Se lasa masca sa actioneze 20-30 de minute. 
          Pentru o frumusete de Regina, un ten catifelat si un par viu si stralucitor, folositi Laptisorul de matca PUR pentru prepararea tratamentelor cosmetice. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu