Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 23 septembrie 2013

Review: gel de curatare Balea YOUNG SOFT&CARE




Cantitate: 150 ml
Pret: in jur de  8 ron
Unde se gaseste: doar in DM










Parerea mea:
- imi place textura sa  si mai ales particulele roz :) ; aceste particule nu sunt exfoliante;
- imi place ambalajul , faptul ca are pompita face dozarea mai usoara iar continutul nu ia contact cu aerul;
- curata foarte bine impuritatile si urmele de machiaj;
- nu usuca tenul;
- chiar daca pe el scrie sa se evite contactul cu ochii, eu chiar m-am spalat si in zona lor si nu am avut nici o problema.

Imi place foarte mult acest gel de curatare si sigur il voi recumpara chiar daca ultima data nu l-am mai gasit la raft si l-am inlocuit cu un altul tot aceeasi marca. Voua va plac produsele Balea?

18 comentarii:

  1. N-am incercat niciodata, dar n-am inteles unde se gaseste... :D

    Vreau si eu niste clickuri pe 2-3 linkuri, merci! http://diana.doubleweb.ro/sheinside/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am clickuit :* ma refer la DM- Drogherie Market http://www.dm-drogeriemarkt.ro/ro_homepage/

      Ștergere
  2. Buna seara! Tin sa va deranjez pentru cateva momente venind cu rugamintea la d-voastra de a ne promova magazinul online deschis in scop caritabil, singurul de acest gen din Romania cu produse pentru copii http://www.salveazaoinima.ro/ Cum doriti d-voastra in blogroll sau logo cu trimitere catre magazin, iar noi la randul nostru va punem logo pe magazin pe pagina sustinatori si pe pagina http://salveazaoinima.wordpress.com/
    Va multumim anticipat!
    Va rugam sa ne lasati un raspuns pe adresa de e-mail: salveazaoinima@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru interesul acordat blogului meu. V-am contactat pe mail.

      Ștergere
  3. n-am incercat niciodata nici un produs balea.

    RăspundețiȘtergere
  4. am si eu niste geluri de curatare de la Balea, de abia astept sa le incerc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eram curioasa de acest gel, mai ales ca acum am un concurs in care acesta face parte din premiu :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am folosit acest gel, dar am folosit alte produse Balea care mi-au placut foarte mult. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am un altul de la Balea, in tub, insa m-ai tentat cu acesta, mai ales ca-mi place sistemul de dozare. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Iubesc produsele Balea iar acesta ma tenteaza foarte tare. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. De mult planuiesc sa folosesc produse de la balea :)

    RăspundețiȘtergere