Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 8 iulie 2013

Dezamagire: scrub pentru corp AVON naturals





      Am cumparat acest scrub impreuna cu crema de corp din aceeasi gama la set, cred ca 17 lei impreuna, si rau am facut. Acesta este un scub pentru corp asa scrie pe ambalaj care de fapt este o lotiune exfolianta pentru corp (dupa cum apare pe spatele produsului) si daca nu ma insel in brosura scria ca ar fi gel exfoliant, oricum orice ar fi descoperim impreuna.
      Pentru a simplifica descoperirea o luam prin eliminare, lotiune exfolianta nu are cum sa fie deoarece textura produsului arata ca o crema (dupa cum aflam din imaginea de mai jos) si din cate stiu eu o lotiune are o consistenta mai lichida. Deci in mod cert nu este nici un gel exfoliant.



 

      Aplicand teorema eliminarii in mod trivial nu ne ramane decat ca acest produs este un scrub (cum s-ar exprima profii mei de la facultate :))) ) si atat, asta pentru ca am descoperit (in imaginea de mai jos) ca acest produs contine niste particule exfoliante care arata ca zaharul dar mult mai mici. Acest scrub arata si se comporta mai mult ca unul pentru ten decat pentru corp deoarece nu face spuma.





      In afara de mirosul placut de vanilie nu e nimic sa mai imi placa la acest scrub si in mod sigur nu il voi recumpara. Cat despre crema de corp nu mi-am mai batut capul sa scriu despre ea pentru ca nu mi s-a parut importanta, ca si scrubul nu mi-a placut prea tare dar macar am folosit-o fata de acest produs care nu imi place sa il aplic.
       Voi ati folosit ceva din aceasta gama?
 

7 comentarii:

  1. Nu imi prea place mirosul de vanilie, asa ca ma feresc de astfel de produse. Dar tot la Avon am descoperit, cu cativa ani in uram, un scrub din Gama Naturals cu Zahar si nuca parca. Mirosea divin si lasa o piele incredibil de fina. AM achizitionat atunci vreo 5 tuburi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut un set din aceasta gama tot cu miros de vanilie, 3 produse la numar: o crema de zi, un gel de curatare si o masca. Dintre toate acestea doar crema de zi si gelul mi-au fost pe plac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la avon naturals imi plac si mie gelurile de curatare dar si scruburile pentru fata.

      Ștergere
  3. Eu am produsul asta si imi place, imi place ca nu e foarte agresiv si lasa o piele catifelata dupa

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu il am pe cel cu capsuni si imi place. Miroase divin, particulele sunt destul de exfoliante pentru mine si imi simt pielea fina dupa ce il folosesc. Asa cum ai zis, nu face deloc spuma si daca nu ar avea particulele exfoliante as putea sa jur ca e o crema de corp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine punctat. Cred ca trebuia sa fie putin mai lichid si sa faca spuma, cel putin asa se intampla in cazul altor produse de genul asta pe care le folosesc.

      Ștergere
  5. Da. Si nu mi s-au parut naspa deloc. Il am si pe asta, si pe cel cu capsuni, plus crema d corp care mi s-a parut f buna- imi lasa pielea f fina.

    RăspundețiȘtergere