Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

vineri, 31 mai 2013

Haul

 
 
           De  la Lady's mi-am luat un portofel care e mai mult decat super, un lac de unghii, un ponce pentru picioare, un gel de dus si un sapun antibacterian pentru pensulici.



               De la Avon mi-am cumparat un set de picioare la 17 ron din campania 7 ,

     
 iar din campania 8 serul pentru varfuri care este mai mult decat minunat, sunt la al treilea tub, si crema nuantatoare nou aparuta in brosura pe care m-am gandit sa o incerc mai ales ca are spf 20.


    
             De o luna am descoperit crema potrivita tenului meu, Bioderma Sensibio Light, cum am gasit aceasta crema intr-o farmacie online la oferta cu lotiunea micelara am si cumparat-o.



 Era la pretul de 47 de ron asa ca mi s-a parut de nerefuzat aceasta oferta. Cam astea sunt ultimile achizitii cosmetice. Voi cum rezistati tentatiilor?
 

3 comentarii:

  1. Buna!
    Ai putea, te rog, sa lasi o poza sau sa ne pui si noua o poza cu ingredientele cremei nuantatoare cu SPF 20 de la Avon? Merci mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu greu rezist ;)) incerc sa ma abtin cat mai mult :* Multe produse minunate ai cumparat, sa te bucuri de ele :)

    RăspundețiȘtergere