Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 21 februarie 2013

Tu ce iti doresti de 1 martie?

                Mai este putin si vine 1 martie, oficial prima zi de primavara. Deja orasul este impanzit de diverse martisoare, flori si multe alte accesorii gata spre a fi daruite fetelor din viata noastra. Mie mi-au atras atentia martisoarele cu bijuterii din argint. Intotdeauna am fost fan declarat al acestora si le-am preferat in detrimentul celor de aur, iar pentru mine indiferent de ocazie ( 1 sau 8 martie, valentine's day , ziua mea de nastere etc. ),bijuteriile din argint au fost cadoul cel mai potrivit. Pe langa cele primite mi-am cumparat si eu atat din magazinele din oras cat si de pe internet. Unul din magazinele online pe care le recomand este SilverZone.ro  deoarece aici gasiti cadouri de Martisor frumoase pentru persoanele dragi, iata cateva care mi-au atras personal atentia si mi-ar placea sa le primesc in dar de 1 martie:





Imi plac foarte mult si unele inele din argint,  pe care le gasesc superbe si care ar putea fi un cadou mai mult decat minunat pentru prietene, iubite, sotii.

Pe acest site nu gasiti numai bijuterii de argint ci si bijuterii pentru iubitorii de handmade. Sunt dragute iar materialele sunt de calitate (piele. etc.) , diferite pietricele semipretioase.Unele mi se par foarte elegante si ar merge de minune sa fie purtate la diferite ocazii, completand o tinuta eleganta. Iata si cateva bijuterii handmade care mi-au facut cu ochiul:



Si pentru ca sunt persoane care apreciaza aurul veti gasi si bijuterii placate cu aur . Ce imi place la aceste bijuterii este faptul ca sunt foarte finute si de bun gust.




         Asadar va recomand sa faceti cumparaturi de pe SilverZone.ro , deoarece veti gasi bijuterii pe toate gusturile si pentru toate ocaziile (inclusiv bijuterii pentru mireasa sau bijuterii pentru copii).Daca le cumparat special pentru a le face cadou nu va faceti griji, aici veti gasi si cutiute pentru bijuterii, saculeti sau casete.



       In functie de suma comandata veti primi anumite reduceri sau veti beneficia de transport gratuit. Eu gasesc acest site mai mult decat complet, chiar si pentru cele mai pretentioase persoane, iar bijuteriile se gasesc la diferite preturi accesibile pentru orice buzunar.
Voua ce v-ar placea sa primiti de 1 martie?
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu