Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 18 noiembrie 2012

Review: gel de curatare Nivea Aqua Sensation



     In general experienta mea cu unele produse Nivea nu a fost tocmai una foarte buna, cremele de fata mi-au provocat usturimi, sampoanele matreata cu gramada, insa gelurile de dus si deodorantele antipersirante m-au impresionat placut asa ca am zis sa dau o sansa si unui gel de curatare de la aceasta firma. Prin aceste experiente cu produsele Nivea am invatat ca nu exista firma care are produse proaste sau produse foarte bune, intotdeauna fiecare companie are unele produse care ni se potrivesc mai mult sau altele mai putin, dar sa revenim la subiect.
     Acest gel de curatare este destinat tenului normal si mixt.
Descriere:
Gelul de curăţare Aqua Sensation cu tehnologia Hydra IQ şi Extract de castravete asigură o curăţare profundă:
- curăţă delicat şi eficient
- purifică în profunzime
- înlătură eficient machiajul şi impurităţile
- susţine echilibrul natural de hidratare


  • Aplică delicat pe pielea umedă.
  • Clateşte cu apă calduţă.
  • Cantitate - 200 ml
    Pret -  in jur de 20 ron in functie de locul de unde este cumparat

    Parerea mea:
    - curata bine inlaturand eficient chiar si urmele de creion si mascara;
    - lasa tenul putin uscat;
    - are o textura care imi place mult, fina, care  contine niste particule
    - nu imi place modul de dozare, dupa cum se poate vedea in poza de mai sus curge prin acel orificiu si trebuie sa strangi de recipient, fiind un mare minus ;
    - raportul cantitate/pret/calitate este bun;



    Aici am vrut sa surprind textura gelului si particulele care le contine. Imi place acest gel de curatare in general, si cred ca merita incercat. Voi l- ati folosit ?

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu