Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 4 iunie 2012

Am primit suplimentele Avita




                 In postarile trecute v-am vorbit despre suplimente si anume Chewing C 500 si Aloe Vera and Enzymes. Acestea le-am primit datorita campaniei pentru bloggeri la care am participat, datorita faptului ca am fost in primii 50 inscrisi. Aceste suplimente le-am primit sambata prin curier iar alaturi de ele am primit si o surpriza si anume un Salve Card, ce are o valoare de 118 lei si este valabil pe o perioada nelimitata si cu ajutorul caruia pot primi reduceri de la 5% la 100% la serviciile medicale ale partenerilor Salve Card. Alaturi de acest card am primit si o lista pentru judetul Arges cu partenerii Salve Card.  Despre cum achizitionati acest card, cum beneficiati de el si tot ce va mai intereseaza gasiti pe site-ul http://www.salvecard.ro/ . Pentru a vizualiza colaboratorii Salve Card din orasul vostru si ce reduceri se aplica fiecarui serviciu intrati in sectiounea TOP REDUCERI.
                  Iar acum sa trecem la suplimentele primite :) .Iata cum arata pastilutele:




                    Deja am inceput sa le iau si vreau sa va spun ca sunt delicioase :), chiar au un gust foarte bun. Efectele chiar se simt si pot sa spun ca aloe vera&enzymes chiar ajuta la digestie. Mai multe detalii despre rolul lor, compozitie, adresabilitate am scris aici. La fel si despre chewing c500 unde am scris aici.

Un comentariu: