Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 13 mai 2012

Cumparaturi Aslavital Mineralactiv de la Farmec

          Dupa cum va spuneam aici mi-a placut foarte mult gelul anticearcan din noua gama Aslavital. Datorita faptului ca am o data cu mostrele din noua gama am primit si un voucher de 10%  am zis sa profit si sa imi iau gelul anticearcan.



      Imi plac foarte mult ambalajele noii game iar acest anticearan m-a surprins cand l-am desfacut.


         In viziunea mea trebuia sa fie cu bila, insa am ramas surprinsa cand am vazut ce sistem de aplicare are.
        Pe langa acest gel mi-am cumparat si o cutie cu pliculete cu pudra de argila si de-abia astept sa o testez.


       Mi-ar placea sa incerc si restul gamei, crema pentru spalat si apa tonica imi fac cu ochiul. Voi ati incercat noua gama? Care produs va place mai mult?

5 comentarii:

  1. Si eu vreau sa mi-l iau . Poate faci un review :X

    RăspundețiȘtergere
  2. buna fetelor, eu am luat crema pt conturul ochilor de la aslavital mineralactiv, crema hidratanta ,lotiune tonica si demachiant . Le folosesc de 1 an aproape si am fost f multumita. Precizez ca am tenul uscat si sensibil

    RăspundețiȘtergere
  3. pudra de argila o am s eu,dintr-un plic folosesc de 2 ori. e foarte buna

    RăspundețiȘtergere