Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 3 august 2011

Favoritele lunii iulie: Produsele Himalaya


Revin azi cu o postare despre produsele care le-am folosit cel mai mult in luna iulie. De data aceasta capul de lista sunt produsele Himalaya:
- masca de fata cu fructe Himalaya m-a impresionat cel mai mult, pur si simplu o ador ( review aici);
- balsamul de buze Himalaya a ramas the best, nimic nu l-a inlocuit pana cum ;
- gelul de curatare  Himalaya  - desi il abandonasem o vreme in detrimentul biotenului care este tot unu dintre preferatele mele am ajuns sa il folosesc din nou deoarece mi se pare mai bland cu tenul meu (review aici si pt. balsam si pt gel)
Pe langa produsele Himalaya am ramas impresionata si de deodorantul Aspiria de la Iwostin; pot spune ca face fata cu brio transpiratiei si este perfect pt. pielea sensibila;
Pentru hidratarea pielii - l'oreal a fost preferata luna aceasta deoarece este o lotiune de corp foarte usoara;

Un comentariu:

  1. Buna. Te rugam sa faci un review acestor produse si aici:http://www.beautyroom.ro/produse/ingrijire-ten/buze/himalaya-balsam-pentru-buze_189
    Multumim!

    RăspundețiȘtergere