Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

vineri, 21 ianuarie 2011

Ce se gaseste prin baie

Dupa cum se vede sampon si balsam reparator de la l'oreal. Spune ca acopera crapaturile, netezeste fibra, parul este reparat, devine matasos...ceea ce este si adevarat cel putin atat timp cat folosesti balsamul.   Am facut testul si cand nu folosesc balsam parul arata mai uscat si este mai aspru.Balsamul chiar face ce spune si este unul din favoritele mele.De cateva luni bune doar pe asta il folosesc.Si cum se observa mai departe un sampon de la avon si o masca oriflame .Samponul l-am folosit o vreme si pot spune ca nu e rau..nu am avut probleme cu el..nu mi-a facut matreata..imi lasa parul curat, frumos mirositor  in schimb de masca nu sunt multumita.Mai departe un sampon clear..asta il am de la mama.Nu mi se pare ca e deosebit fata de cel de la avon ..poate diferenta de bani :))..Gelurile de dus unul de la oriflame si celelalte de la avon, dar optez pt cele avon pentru ca sunt mai bune, mai frumos mirositoare si la un pret mai mic.

4 comentarii:

  1. Produsele ptr par de la Loreal sunt preferatele mele!
    Folosesc de mult timp sampon,balsam si masca de la ei.Le-am incercat pe toate dar cel mai mult ador varianta roz ptr stralucire :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie imi plac foarte mult :X:X sunt the best...imi plac si vopseaua fara amoniac de la l'oreal...parul arata foarte natural

    RăspundețiȘtergere
  3. da..in baie intodeauna sunt o gramada de produse,geluri,sapunele,samponele,care trebuie si nu trebuie...nu folosesc produsele Avon si Oriflame,sunt altele mai bune si mai ieftine si pe de alta parte-trebuie sa astep pana vine comanda.te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. intr-adevar sunt produse mai ieftine si mai bune decat avon si oriflame...dar stii cum e, arunci o privire prin brosura si nu poti rezista fara sa comanzi ceva

    RăspundețiȘtergere