Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 1 septembrie 2020

Femmeluxefinery - o nouă comandă


              Buna dragile mele! Am revenit cu o noua postare in care va povestesc despre ultima comanda Femmeluxefinery , un site de haine din Anglia despre care v-am mai povestit pe blog. Va spuneam in postarea precedenta ca imi plac hainele lor, au preturi prietenoase si materiale calitative. Si chiar daca ma repet,  transportul a fost gratuit iar comanda a venit in mai putin de doua saptamani prin Fan Courier . Asadar eu cred ca este foarte avantajos. Ca sa nu mai ma lungesc imediat va arat ce mi-am achizitionat in ultima comanda Femmeluxefinery.



                           Incep cu aceasta rochie care mi s-a potrivit de minune. De cand am vazut-o mi-a placut foarte mult modelul si culoarea, asa ca cu prima ocazie care s-a ivit am si scos-o la purtare. Chiar daca este eleganta totusi este si foarte confortabila, am purtat-o o seara intreaga simtindu-ma in largul meu. Am observat ca se gaseste si in alte nuante, in caz ca va place dar totusi va indreptati catre alta culoare.


                              Tot in pachet am avut si acest compleu format din tricou si pantaloni pe care il gasiti in sectiunea Joggers . Este foarte comod, numai bun de purtat in vacanta, in timpul liber sau la plimbarile prin parc.  Si acest compleu are un material foarte placut si care la felk ca toate hainele de pe acest site se comporta foarte bine la spalat.
                          

                            Si petntru ca a fost vara nu puteam sa nu adaug ceva si din categoria T shirts . Acest tricou mi-a atras atentia imediat datorita culorilor de pe el care sunt dispuse intr-un mod interesant. Nici designul nu este mai prejos, umerii aceia cu pernute il fac sa fie si mai interesant

                           
                                     
                                   Si ultimul din comanda a fost acest minunat compleu ceva mai elegant. Culoarea este interesanta, un fel de nude - maro. In cateroria Loungewear o sa gasiti multe seturi asemanatoare in diferite culori si texturi, cu siguranta aveti de unde alegeti si sa gasiti ceva pe gustul vostru.

                           

                                  In final pot spune doar ca imi place foarte mult acest site si produsele pe care le comercializeaza, asadar in caz ca va tenteaza eu va doresc sa aveti sport la cumparaturi. Pana ne citim din  nou data viitoare va doresc o saptamana minunata si un inceput de septembrie frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu