Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 27 august 2020

Noul detergent PERWOLL Renew&Blossom


                      Hello again! In postarea de astazi am revenit cu cateva randuri despre un produs pe care am avut ocazia sa il folosesc in ultimile trei saptamani prin intermediul campaniei desfasurate de Buzzstore. Este vorba desper noul detergent PERWOLL Renew&Blossom, un detergent special, care spala hainele intr-un mod delicat, pastrandu-le ca noi mai mult timp.



                        Inca de cand am desfacut prima data capacul nu am putut sa nu remarc parfumul sau floral, elegant. Ce ma atrage si mai mult este faptul ca este un detergent destinat tuturor tipurilor de haine, asadar nu mai trebuie cumparat un alt detergent in paralel cu acesta. Dozarea de face simplu: in compartimentul pentru detergent sau direct in cuva masinii de spalat. Acest produs contine o cantitate de detergent ce ajunge pana la 15 spalari, deci tine mai bine de o luna in cazul in care spalati rufe de 2-3 ori pe saptamana.




                              In concluzie chiar imi place foarte mult acest detergent lichid. Hainele chiar arata mai bine de cand le spal cu noul detergent PERWOLL Renew&Blossom iar parfumul sau imi incanta simturile. La raionul de detergenti am observat ca exista mai multe variante Perwoll, asa ca cu siguranta o sa incerc si alt produs din gama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu