Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 29 septembrie 2020

Douglas.ro - paradis al frumusetii online

 


                 Cu totii tindem spre perfectiune, fiind atrasi de frumos in toate formele sale, iar frumusetea este o arta. Printre arte se numara si cea a machiajului, o metoda antica de a infrumuseta chipul si trupul uman. Machiajul este prezent in viata omului modern fiind utilizat in functie de standardele de frumusete sub diferite forme. Eu ma machiez zilnic si sunt de parere ca primul produs cosmetic care trebuie achizitionat este fondul de ten. Personal cred ca este produsul de machiaj in care merita sa investim cel mai mult, deoarece un fond de ten de calitate asigura reusita unui machiaj, si sa nu mai vorbim despre aspectul estetic. 
                 Fondul meu de ten preferat este Lancome Teint Idole Ultra Wear pe care mi-l achizitionez din magazinul online Douglas. De ce prefer sa il cumpar de aici? In primul rand nu mai pierd timpul prin magazine, produsele sunt la un click distanta de mine. In al doilea rand de cele mai multe ori il prind la promotie, la un pret mai mic decat in magazinele fizice , si in plus mai profit si de alte oferte existente pe site. Sunt inscrisa in programul DouglasBeautyCard, asadar la comenzi de minim 90 de lei beneficiez de transport gratuit. Nu in ultimul rand la fiecare comanda se beneficiaza de doua esantioane gratuite.
                 


                        Asa cum va spuneam mai sus  mai profit si de alte oferte de pe site, pentru ca in caz ca nu stiati  Douglas.ro este mai mult decat un magazin online, este o parfumerie si un univers al frumusetii online reunite si pe langa articole de machiaj gasiti si produse de cosmetica si ingrijire, lifestyle, parfumuri. Ca orice magazin care se respecta Douglas are si propria linie de cosmetice,  pe care eu le gasesc la un raport pret/calitate excelent. Cum un alt produs esential de makeup pentru mine este mascara, am ramas uimita sa gasesc in portofoliul din gama Douglas peste 20 de mascara. La preturi variate si cu periute diversificate este aproape imposibil sa gasesti vreunul care sa nu iti placa. In imaginea de mai sus gasiti si unul dintre rimelurile mele preferate, sau care cel putin mie mi se potriveste pe gene.
                         Si pentru ca un machiaj nu poate fi complet fara ruj, nu putea sa lipseasca si celebrul ruj MAC. Cred ca oricine isi doreste sau are macar unul in colectie. Personal cred ca rujul rosu este un must have pentru oricine, de nelipsit din trusa de makeup. Pe langa ruj gasiti si alte produse de makeup din gama MAC,  de cele mai multe ori cu diverse promotii si reduceri.




                          In incheiere vreau sa va spun ca o concluzie ca sunt foarte multumita de Douglas. Daca doriti sa  comandati  in maxim doua zile pachetul a intra in posesia voastra, chiar nu am avut probleme cu firma de curierat. Puteti plati ramburs sau online cu cardul in cazul in care va ganditi sa faceti si o mica surpiza cuiva, aveti impachetarea cadoului gratuita alaturi de o felicitare la alegere, gratuita de asemenea. Asadar aruncati un ochi pe oferte, si spor la shopping!

19 comentarii:

  1. Am avut un super calendar de advent acum 2 ani de la ei

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am mai intrat de mult timp în magazinele Douglas, de când a încercat o vânzătoare să ma păcălească cu data de expirare a unui produs, iar feedbackul primit după sesizare, a fost de toată jena. Și nu am fost singura care a pățit asta. De atunci evit magazinele lor. Poate și-au schimbat între timp modul de a comunica cu clienții, asta dacă vor să îi mai aibă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă știi ce vrei poți comanda online, mi se pare mai simplu. Imi pare rău pentru experiența ta.

      Ștergere
  3. Nu am mai fost demult la Douglas, dar par faine produsele. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. De la Douglas mi-am mai luat parfumuri, caci asa pot sa le incerc in magazin. Ce culoare faina are rujul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow, de cand nu am mai intrat intr-un magazin Douglas. Dar am cateva produse pe lista pe care vreau sa le cumpar de acolo. Sper sa reusesc sa ajung cat mai repede.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sincer, nu prea mi-am făcut cumpărăturile de la Douglas, dar sunt bune informațiile tale și le voi pune în practică imediat ce îmi intră banii pe card. Nu de alt, dar cadourile de ziua mea din acest an u prea au fost din această zonă :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am cumpărat niciodată de la Douglas până acum. Voi arunca o privire pe oferta lor cât de curând.

    RăspundețiȘtergere
  8. De la Douglas cumpar advent calendare se vreo 3 ani incoace. Sa vedem anul acesta daca pastram traditia.

    RăspundețiȘtergere
  9. Un ruj de la MAC vreau sa-mi cumpar, am vazut ca multa lume le recomanda. Desi sunt pe piata de cativa ani, eu inca nu le-am testat.

    RăspundețiȘtergere
  10. Stiu de site doar ca pana acum nu am dat nici o comanda pe site-ul lor. Stiu ca gasesc numai branduri de top

    RăspundețiȘtergere
  11. Și eu obișnuiesc să mai fac achiziții din Douglas, îmi place atmosfera generală din magazinele lor.

    RăspundețiȘtergere