Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 22 iulie 2020

Eveline Cosmetics BIO VEGAN crema de zi si de noapte cu efect de matifiere si uniformizare a pielii - review


                     Hello again! Am revenit cu o postare despre o crema de fata destinata tenului normal/mixt , cu efect de matifiere si uniformizare a pielii. Face parte din seria Bio Vegan a celor de la Eveline Cosmetics, o firma despre ale carei produse v-am mai povestit pe blog, pe care eu le consider bune si accesibile.


Ingrediente, valabilitate, cantitate:

                                Eu am gasit-o la un magazin din cartier la pretul de doar 21 de lei si dupa ce am aruncat o privire si pe internet va spun sigur ca o gasiti la un pret sub 30 de lei. Pentru ca sunt posesoarea unui ten mixt aceasta crema mi-a picat la fix. Iata ce caracteristici : 

  • strânge porii dilatați
  • reducerea producției excesive de sebum
  • previne luciul nedorit
  • acționează împotriva imperfecțiunilor


                                    Mi-a placut aceasta crema de la prima aplicare pana la ultima, asa cum se poate observa in poza. Eu am folosit-o doar dimineata, deoarece seara folosesc ceva mai hidratant.  Iata parerea mea:
- se comporta excelent ca baza de machiaj, fondul de ten se intinde foarte bine;
- uniformizeaza usor tenul, da un aspect mai curat, mai mat, mai intins;
- se descurca bine si cu luciul fetei, mai putin pe timp de vara cand in partea a doua a zilei isi face loc excesul de sebum, insa in restul timpului face fata cu brio toata ziua;
- nu mi-a cauzat iritatii, acnee sau altceva;
- pret raport/calitate/cantitate excelent.
                                       Da, este un produs care mi-a placut mult, singurul lucru pe care l-as schimba ar fi borcanelul. Probabil ca un flacon cu pompita ar face dozarea mai usoara si igienica. Oricum este un produs bun si il puteti incerca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu